čtvrtek 10. prosince 2009

Lenďa v Londýně a Dublinu

Naší poslední letošní návštěvou byla moje ségra Lenka. Cestu ledadlem zvládla na jedničku. Podle očekávání jsme hned po příletu vyrazily na nákupy do nedalekého blanchardstown shopping centra. Po vyčerpávajícím nakupování jsme si skočily na večeři do hotelu Park Plaza Tyrrelstown, kde pracuji. Ne, že by se mi po zaměstnavateli tolik stýskalo, ale mám zde 50% slevu a to se vyplatí :-)))
Druhý den jsme měly napilno. Po ranním budíčku, kde si moje sestřička nepřehodila čas a vstávala ve 4 místo 5 hodin ráno, jsme se vydaly opět na letiště. Na Londýnském letišti nás přivítal lehký déšť, který během dne přestal. V centru jsme podnikly naší osvedčenou sightseeing tour po nejlepších památkách, která obsahuje Buckingham palace, st. James park, Horse Guards Parade, Downing street číslo 10, Westminster Abbey, House of Parliament s Big Benem, Picadilly Circus, Harrods, Oxford streed a mnoho dalších.
Třetí páteční den jsme měly strávit s Grace a jet do Wicklow mountains. Bohužel Grace ve čtvrtek spadla z koně tak měla bolavé tělo a jet s náma na výlet nemohla. Tak jsme s Lenďou vyrazily do centra. Daly si obídek v naší oblíbené čínské restauraci a lítaly po nákupech. Ulovily jsme pár krásných kousků. Hlavně pro naše milované a nejbližší :-)
V sobotu, vzhledem ke krásnému počasí, jsme vyrazily na malou procházku po okolí. Musela jsem zajít do knihovny pro průvodce Paříže. Po odpolední obědovečeři jsme vyrazily opět do centra. Měla jsem pro ségru překvapení, které se mi podařilo udržet až do příjezdu na místo - Shelbourne park - psí závody. Závody se konají každý týden ve středu, čtvrtek a sobotu. Vsupné je 10 euro a minimální vsázka jsou 2 eura. Běhá se mezi 10 - 12 závody za večer. Jeden závod trvá přibližně půl minuty a mezi závody je 15 minutová přestávka na vyhlášení výsledků, upravení tratě a vyzvednutí vsazených penízků. Díky bohu jsme skoro každou přestávku strávili přávě vyzvedáváním vyhraných vsázek :-)
Poslední den jsem strávili s Pájou a Blažejem rybařením a příjemnou procházkou okolo jezera ve Wiklow mountains. Domu jsme přijeli okolo odpoledne a už jenom odpočívali, papkali a koukali na komedie.
V pondělí jsme potom všichni hromadně jeli na letiště, protože my s Pájou jsme letěli do Paříže a Lenka do Prahy. Všichni jsme v pořádku přežili let a užili si předchozích 5 dní.

Žádné komentáře: